Motivacijske odrednice sekstinga: Model temeljen na integraciji dosadašnjih istraživanja

Autor(i)

  • Kristina Sesar Department of Psychology, The Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Mostar
  • Arta Dodaj Department of Psychology, University of Zadar, Zadar
  • Nataša Šimić Department of Psychology, University of Zadar, Zadar

Ključne riječi:

seksting, adolescencija, motivacija, teorijski model, elektronički mediji

Sažetak

Seksting, definiran kao razmijena seksualno eksplicitnog sadržaja elektroničkim medijima među adolescentima i mladim osobama, aktualna je tema šire javnosti. U ovom je radu predložen teorijski model koji objašnjava motivacijske odrednice sekstinga. Autori su na temelju pregleda do sada provedih istraživanja prikazali kako se više empirijski potvrđenih motivacijskih čimbenika može integrirati u predloženi model. Konkretno, analizom su empirijskih istraživanja autori postavili set individualnih i kontekstualnih karakteristika koje objašnjavanju ponašanje kakvo upućuje na seksting. Predložen je sistematski pregled motivacijskih determinanti relevantnih za razumijevanje sekstinga ismjernice za buduća istraživanja u ovom području. Namjera je ovog modela organizacija rezultata do sada provednih istraživanja u teorijski prihvatljiv pristup s ciljem daljnjeg proučavanja sekstinga te poticanje istraživača na dodatni razvoj modela i njegovu primjenu u budućim istraživanjima.

##submission.downloads##

Objavljeno

2019-12-16

Broj časopisa

Rubrika

Articles